Direktlänk till inlägg 2 december 2010

dag 1 - presentera dig själv

Av karin - 2 december 2010 20:40

så nu kör vi!


Jag heter Karin Persson och bor just nu i Kristianstad. Jag flyttar oftare än jag bor kvar i lägenheten, så nu är jag poffisionell flyttstädare. Jag går Revisor/controller programmet på Kristianstads högskola, och har 2 ½ år kvar, vilket är skrämande för sen är jag vuxen och ska jobba året runt!



och nu ska jag se världens bästa tvprogram så jag har inte tid med detta mer, såklart är världens bästa tvprogram lyxfällan! vem älskar inte det då?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin - 12 december 2010 16:08

myst med hästarna, åkt pulka efter lurk, hjälpt algot att rida och släpat på vatten hela morgonen! vid ett begav jag mig hem och nu snart ska jag ta tag i mitt plugg för dagen, minst två timmar men jag vet att det behövs mycket mer!   Ikväll blir...

Av karin - 11 december 2010 17:20

min lördag har innehållt jobb-plugg-hästar och till min ära hålls det lax här hemma ikväll och jag har svultit mig själv hela dagen bara för att äta så mycket som möjligt   imorgon ska jag hem igen till kära kstad där det ska hållas plugg, fö...

Av karin - 10 december 2010 22:25

nu ligger jag stabilt i min lillebrors sjukt sköna säng och har skickat honom till soffan istället. tycker det är rätt att jag sover skönt när jag är gammal och stel så kan han njuta av sina unga år i soffan istället, haha. Hela dagen har jag varit h...

Av karin - 9 december 2010 11:58

för några veckor sedan sökte jag in kurser till högskolan, beräkna lönsamhet & strategisk marknadsföring, båda på distans och kom in!! nu återstår det bara att se om jag tänker tacka ja eller inte.. vad tycker ni? det kommer ju ta rätt mycket mer tid...

Av karin - 8 december 2010 20:54

jullan har nyss åkt hem, idag blev det inget greys eftersom båda är trötta och sega, men bonde och house of bagels blev det iallafall! Jag tycker sååååå synd om den ensama bonden som sitter och gråter!!! jävla brudar! ...

Presentation


Karin Persson
20 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards