Alla inlägg den 8 december 2010

Av karin - 8 december 2010 20:54

jullan har nyss åkt hem, idag blev det inget greys eftersom båda är trötta och sega, men bonde och house of bagels blev det iallafall! Jag tycker sååååå synd om den ensama bonden som sitter och gråter!!! jävla brudar!

Av karin - 8 december 2010 15:54

har skaffat mig världens huvudvärk, sett x antal avsnitt på alla möjliga serier, gråtit tusen tårar när jag trodde brooke dog i oth, vilket hon som tur va inte gjorde, och nu ska jag ta tag i mitt liv, fixa mig, plugga lite till och sen dra mig till sölvesborg för att mysa med världen bästa vän

Av karin - 8 december 2010 12:41

det här med dagarna får bli som det blir helt enkelt, ingen press!

haha



Min dag

Imorse när jag vaknade var jag duktig nog och gick upp och gjorde våfflor till mig och min babe! jag lär ju vara världens bästa flickvän haha. Sen har jag pluggat, pluggat och pluggat, men det är gött för jag har lärt mig en hel del också och detta är ju kul! vem har sagt att nationalekonomi är tråkigt undrar jag?! haha. Khaleds kompis kom hit en runda också vilket resulterade i att jag hade en snabbstädning så nu är det rent och fint här också vilket är underbart!


Ikväll ska jag umgås med juliette och se på världens bästa greeeeys - a a a anotmy! det får man ju inte missa, tråkigt nog är det säsongsavslutning så tror jag behöver gråta 5000 tårar för det

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Karin Persson
20 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards