Alla inlägg den 6 december 2010

Av karin - 6 december 2010 19:47

jag känner mig stolt idag när jag tar ett stort steg in i vuxenvärlden. Endel kanske inte klassar det som ett jättestort steg, men för mig är de det! För det första ska jag vara företagsvärd på framtidsdagen som hålls på kristianstad högskola i februari, vilket jag anser är ett stort ansvar och jag är redan nervös för det.. dessutom tackade jag idag ja till PWC att komma på deras "julmys" kväll på torsdag och mingla runt med de anställda, lyssna på hur det går till på pwc vilket jag tycker ska bli väldigt intressant! vem vet, kanske är pwc en dag min arbetsgivare? ;)


nu börjar det kännas att studentlivet kommer ta slut och man ska ut i stora vida världen och jobba istället. förhoppningsvis hittar man ett jobb man trivs till 100 % med och tycker bli kul att jobba med hela livet, men det är ju absolut ingen garanti..


nu fick jag en plugg-kick av detta så ska stänga ner datorn och sätta igång i någon timme!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Karin Persson
20 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards