Alla inlägg den 3 december 2010

Av karin - 3 december 2010 20:05

godiset är inhandlat för idol och middagen ska tillagas i pausen efter idol. Nu ser jag på idol & drömmer mig bort till förra veckan då jag faktiskt träffade dem, och satt tillsammans med 20 andra på en privat föreställning och lyssnade på deras underbara röster.... igen jatack!


  

Av karin - 3 december 2010 17:12

hm min bästa resa, denna var svår. Särskilt eftersom det känns som det var tusen år sedan jag va ute och reste.. men som bästa resa får jag nog klassa när jag 11 år och drog på läger i USA i en månad. Sa hejdå till familjen sen hoppade jag på flyget till Philadelphia tillsammans med tre andra svenska barn och en ledare från Sverige. Väl där träffadevi barn från 11 andra länder som vi lärde känna och umgicks med. När jag ser tillbaka på det känns det sjukt och jag fattar knappt att jag ens gjorde det, och hur jag vågade!? en månad utan att prata med sin mamma och pappa långt långt hemifrån, inte så man kunde åka hem om man fick hemlängtan heller!


har enbart bilder från resan på vanliga foton & det orkar jag inet krångla med nu, ni får helt enkelt se det framför er själva så slänger jag upp en bild från paris med mamma, göte algot och kalle för något år sedan!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Karin Persson
20 år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards